czwartek, 28 stycznia 2016

Telewizja, masz wybór


Nie oglądamy telewizji, chociaż mamy telewizor. Czasami używamy go jak mamy siłę by obejrzeć jakiś film na większym ekranie niż laptop. Wiele osób wybrało taką drogę. Ja nie wiem czy już jestem stara czy nie do końca rozumiem to co teraz leci w tv. Czasami zdarzy mi się u kogoś coś obejrzeć. Pod kątem dzieci to kilka bajek jest naprawdę ciekawych. My jeszcze mamy czas na ich wybór dla naszego dziecka, ale naprawdę trzeba filtrować treści bo inaczej wyhodujemy zombiaki. Ostatnio oglądałam na yt jakieś mieszanki reklam z bajkami- ponoć dzieci to uwielbiają, a dla mnie to był zlepek bezsensownych dźwięków i haseł.  Wiem, że niekiedy pokazanie dziecku tablet czy włączenie telewizora to "wolne ręce", chwila na kawę itp. Ale myślę, że póki co wolę wypić tą kawę zimną i posiedzieć z brzdącem bez tv, wychodząc na spacer czy po prostu bawiąc się. Na razie jesteśmy na etapie chodzenia przy ścianie czy przy kanapie więc jeszcze pewnie mam chwilę by się relaksować ;). Powyżej ulica sezamkowa i karmienie piersią. Takie ciekawostki powinny być do tej pory.
I trochę rebelianckich obrazków na temat telewizji ;)








I hit mojego syna-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz