środa, 12 listopada 2014

Jak leczyć uzależnienia oraz o połączeniu emocjonalnym rodziców i dzieci.


Doktor Gabor Mate, to kanadyjski lekarz węgierskiego pochodzenia, specjalizujący się w leczeniu uzależnień. Powszechnie uznawany za jego unikalne spojrzenie na ADHD i jego mocno zakorzenioną wiarę w związek pomiędzy umysłem a zdrowym ciałem. Popularny mówca i lider seminariów w powyższej tematyce, jest stałym felietonistą Vancouver Sun i The Globe and Mail.
To tyle z wikipedii. 
Bardzo żałuję, że usłyszałam o Nim dopiero dziś. Lepiej późno niż wcale. Często się dzieje tak, gdy mam zaplanowaną pracę na wieczór, coś ważnego do zrobienia i raptem wpada mi w ręce jakiś dokument, książka, której nie mogę opuścić i zarywam kolejną nockę, by znaleźć na wszystko czas. 
Jeśli nie macie za dużo czasu by od razu obejrzeć oba filmiki, polecam chociaż ten pierwszy o tym, jak leczyć uzależnienia. Można zmienić myślenie, może od tych kilku słów będzie zależała przyszłość Twojego dziecka. Bardzo istotne rzeczy porusza, między innymi to, że stres kobiety podczas ciąży wpływa na przyszłe życie dzieciątka. 
Znalazłam świetny fanpage o narodzinach na facebooku- znów te przypadki ;), dzięki któremu poznałam Pana Gabora. Dzięki o losie, że zawsze zrzucasz na mnie tyle potrzebnych mnie informacji. Dotknij tym również resztę świata ;).
Owocnego słuchania "drogie Obywatele, Matki, Ojcy..." :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz